tisdag 4 maj 2010

Vårens smaker

God morgon!
Nu har verum dragit igång en tävling då man får kombinera sin egen yoghurt i max tre olika smaker. Så tävla ni med och ta chansen att vinna nya joggingskor.. OCH rösta gärna på min egna yoghurt vårens smaker, så blir jag glad! (Tryck på rubriken så kommer ni till min smak!)

Jag och Anders vaknade av att Findus spydde i köket klockan fyra i morse, så det var bara att gå upp och torka upp. Men sen att försöka somna om då klockan var fyra och det började bli ljust ute.. Ja det var näst intill omöjligt + att Findus blev super glad att vi vaknade och började busa med plastpåsar, mina hårnålar.. Ja ibland blir man galen. Men sen när hon kommer och lägger sig i sängen blir man så förälskad i henne.. =)

Jag ska nu efter en frukosten diska och sedan hämta tvätten som ska strykas och manglas. Efter det ska jag jogga 5 km.. Se hur det går!! Och om jag inte orkar jogga hela, så går jag ändå i snabb takt och får motion!! Sen blir det dammsugning och skurning och matlagning. Anders gjorde en så god middag i söndagskväll och vi har kvar några köttbitar sen dess, som är nerfrysta. Så jag ska göra potatisgratäng till köttet.
Anders jobbar hela dagen idag, så han kommer bara hem en snabbis och ska äta, sen ska han ta bilder på någon av speedway-matcherna som går idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar