måndag 3 maj 2010

Härligt

Denna dag har varit lugn men ändå så bra!
Att jag joggade är ett stort steg, även att jag orkade med hela rundan. Lagat mat och även hunnit med att tvätta har varit skönt idag. Haft tid och energi, energin som jag fått av träningen.

Min farmor skrev om den hemsida, http://jogg.se, där jag har registrerat mig och man skriver upp hur långt man har joggat och vilken sorts runda och även hur länge.. Så då kan man verkligen ha koll på hur mycket man tränat varje månad och se vilka/vilken månader/månad som man ligger i mest. Även få reda på andra joggare som är ute och springer/joggar. Hittade givetvis min farmor där! =)
Lite kul, men sant. Min farmor har bättre kondition än mig och har alltid varit aktiv och joggat. Bland annat varit med på vasaloppet, cyklat vättern runt.. Ja, hon har varit i farten i alla år! =)
Kanske även jag blir så aktiv och duktig som hon är någon dag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar