tisdag 4 maj 2010

Rent och fint

Nu ska jag ut och jogga, 5 km. Hoppas jag klarar 3 km som igår. Fast vore kul att jogga lite längre än 3 km. Kanske 4? det vore inte så svårt!! =D
Tittade ut nu och givetvis regnar det, men det ska inte hindra mig från att jogga..

Jag har diskat och städat här hemma, även manglat lakan. Inte så jätte noga städning, men ytligt om man säger så.. Brukar "storstäda" på söndagar hellst.. Vet inte varför jag oftast vill boka upp söndagar med att städa och tvätta, men ren vana helt enkelt! Och när man har en liten katt måste det städas minst 2 gånger med skurning efteråt och hellst en dammsugning till, så tre gånger i veckan. Men det är inte alltid man hinner med det då man har annat inplanerat som, jobb..
Ska stryka tvätten efter jag duschat och ätit..

Hur ofta brukar du/ni städa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar