tisdag 4 maj 2010

Träningen avklarad!

Precis hemkommen efter jogging tur på 5 km. Gick ju som vanligt i början för uppvärming och avslutade med kramp i ben och mage!! Jag har slagit mitt rekord, ca. 4,5 km har jag joggat utan stopp.. ÄR SÅÅÅ GLAD. Tänk er hela 4,5 km har jag joggat idag.. Så stolt!!
När jag joggat ca. halva sträckan började jag tänka på att ge upp och gå en liten stund istället, men tänkte istället att om jag joggar förbi sjukhuset (slutet av rundan) så är jag super nöjd. Och när jag jogga förbi sjukhuset så var jag överlycklig och helt slut och kramper i magen och ben efter 4,5 km jogging + att jag hade lite högre tempo!! Så nöjd. =)
Nu ska jag duscha och sen äta.. Ska ha på mig mysbyxor och bara gosa framför tv. Och göra en kladdkaka till kvällens serie - the good wife!
Hittade ett nytt recept på kladdkaka på nätet med marshmallows i.. Låter så gott och jag är så värd denna kladdkaka. Har tränat och inte ätit godis i helgen så en kladdkaka är pricken över i:ett!!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!!! Skitbra Erica! LÄTT att du fixar 5 km nu på torsdag på Vårruset. Jag tror verkligen det! Vad kul det kommer bli!!! Hoppas bara inte att det regnar... :-S Vi får hålla tummarna för strålande sol. Hehe, kram!

    SvaraRadera
  2. Men det gör verkligen inget om det små duggar, jag tycker det är så skönt när vinden blåser kallt.. För då svalkar man ner sig när man blir så varm - Puh!!..

    KRAM

    SvaraRadera