söndag 30 maj 2010

Superduper kväll

Vad kul vi hade igår, jag och min syster!
Självklart glömde jag kameran och om jag hade haft med mig den hade det varit roliga bilder på oss när vi hade cirkelfys själva på friskis. Hanna jobbar och leder pass i Huskvarnas friskis och jag trodde hon skulle leda ett medel-pass, men i stället utmanade hon mig på cirkelfys, och herre gud så jobbigt men skönt!
Hela kroppen arbetade och svetten rann, tack syster för all träningsvärk idag!! HAHA.. =D
Sen såg vi på sex and the city 2, så bra den var. En typisk tjejfilm i hög klass!! =D

På tal om superduper kväll, så kommer denna kväll bli galet kul med!
Min närmaste vänner kommer ikväll och ska äta massa gott, speciellt sötsaker som jag håller på att göra nu. Bilder kommer sen på godsakerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar