lördag 29 maj 2010

Kalasdag idag!!!!

Idag ska jag baka godis, maränger, någon dumle-nötter-choklad-godis (kom ej ihåg vad dom heter..) och även snickerskakor och frukter att doppa i choklad med.. Så hemma gjorda godisar med prinsesstårta till och en god ost och skinkpaj ska jag bjuda på! Det blir nog kalasgott!! =)

Men idag ska jag och syrran ha danspass på friskis, båda joggar i vanliga fall men nu har vi tröttnat på det så att få träna på ett annat sett är guld värt för att hålla träningen igång.
Sen ska vi äta något gott hemma hos hanna och till efterrätt blir det jordgubbar att doppa i smält choklad!! MUMS..
Sen till kvällen ska syster och jag gå på bio. Gissa vilken vi ska se? Jo - SEX AND THE CITY 2

Sen ska jag hem och SOVA, för på söndag ska jag fixa det allra sista innan the girls är här!!
och det blir övernattning. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar