söndag 30 maj 2010

MUMS

Snart är tjejerna här, 20.00, och har ens inte duschat!
Jag har blivit så "i sista minuten-tjej", förr var jag klar 1-2 timmar innan gästerna skulle komma, men nu sitter jag här och njuter av solen som strålar in genom den öppna balkongdörren.. Findus har njutit hela dagen där ute och jag har gjort choklad-maränger, prinsesstårta och choklad-godis.
Middagen ska vi laga ihop ikväll, så den slipper jag stressa med innan dom kommer. Det blir: ost- och skinkpaj! =)
Skulle ju haft en underbar bild på mina maränger, men fick låna denna bilden från internet.. Smakade en innan någon timma efter dom var klara och så goda maränger har jag aldrig smakat förrut! Det kommer bli MUMS ikväll, då vi i midnatt (efter alla godsaker är uppätna) ska äta smällt choklad med färska frukter, som annans, melon, äpplen, banan!! Snacka om att våra magar kommer att vara proppfyllda! =D
WE LOVE IT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar