söndag 9 maj 2010

Gårdagen

Så lat jag var igår, och det var meningen med! ;)
Ville verkligen belöna denna vecka med lat-dag, som blev igår. Jag satt nog i soffan och gottade mig nästintill hela dagen och det var så härligt att bara få vara där i soffan och inte ha några tider att passa eller människor omkring mig, att bara få vara själv med Findus var toppen!!
Anders åkte till Göteborg för att fota på Speedway GP som var igårkväll och han kom inte hem förren 2-tiden på natten..
Så han slapp jag =P.. Men jag gottade mig med en pizza med Anders (innan han åkte) och efter det så tittade jag på NCIS-avsnitt hela dagen. Vi har alla 5 säsonger och jag började om från början igår, har inte sett igenom alla säsonger igår, utan "bara" 6 avsnitt..
Gjorde även kladdkakan som är så god, och smaskade i mig den under Jakten på Julia visades på svt. Sen hann jag även se Speedwayen (sista delen) och svensk bronsplats blev det igår!

Så gårdagen blev lyckad, men jag glömde visst bort att visa vad jag fick i paket från H&M igår. Visar det nu istället!!
Mattan var på rea för bara 99kr, passar jätte bra i hallen och jag längtar så tills vi kan åka och köpa möblerna i hallen..

Handduken är såå snygg, tänk er att ha den på stranden nere i Kroatien. ÄLSKAR den så mycket!

OCH dom fina sandalerna, super nöjd med!!
Dom skorna och mina fina sommarklänningar jag köpte förra månaden, kommer bli så fint ihop.

1 kommentar:

  1. Ja ibland behöver man verkligen såna där latdagar! :-)
    Fredrik hälsade från dig i fredags!

    Kram

    SvaraRadera