lördag 8 maj 2010

Lördag

God morgon alla glada!
Har ätit en supergod frukost med en grov smörgås med kokt ägg på, jordgubbskräm och mjölk och ett glas juice. Och nu så hör jag vattnet rinna ner i badkaret och dit ska jag strax.
Fick hem ett paket i dagarna som jag hämtade igår.. Bilder kommer senare på vad det innehöll!! =)

Idag ska jag INTE träna, efter sex dagars jogging så tror jag min kropp behöver vila. Och det är ju lördag och jag ska göra den lyckade kladdkakan. Gjorde igår i ordning en till min kära mor och bröder då jag hade sovit över hos dom, så på morgonen bakade jag och dammsög och skurade åt mamma så hon slapp det inför helgen. Härligt att få komma hem och det är nystädat och man själv inte gjort det. Det var som mamma hade gjort hembakade frallor, och det var så gott att mumsa i sig hemma gjorda frallor som man inte själv gjort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar