fredag 19 mars 2010

Sjuk

Inget jobbade igår och idag. Jag har varit hemma i soffan och vilat hela långa dagen igår, seg och rastlös var jag men med huvudvärk och hosta orkade jag ens inte göra något.
Men idag mår jag bättre, hostan är kvar men huvudvärken är borta och jag ska måla sista lagret i hallen, sen ta hand om disken och där efter (om jag orkar) ska jag ner till förrådet nr 2 och sortera. Ska försöka få innehållandet i lådorna matchande och inte låta det vara huller om buller och sen få en gång i mitten så jag kan nå det som är längst in, så man slipper klättra eller ta ut allt i förrådet för att få tag i lådan längst in..

Vad ska ni göra idag? Kram

4 kommentarer:

  1. Stackare! =( Hoppas du blir frisk snart. Jag måste tipsa dig om ett kul program som ska börja på TV; "Jakten på Julia" (imorgon lördag kl. 20 på SVT1). Det är typ lite samma stuk som Idol, fast man ska få fram en musikalartist istället, en tjej som ska spela Julia (i musikalen "Romeo & Julia"). Och gissa vem som har rollen som Romeo? Måns Zelmerlöw himself. =) Jag ska LÄTT titta på det här! Du kan läsa mer på: http://svt.se/2.128569/jakten_pa_julia

    Nu ska jag snart in till stan och fika med en kompis, Oscar. Det blir mysigt. Hoppas solen tittar fram också, så skönt att sitta ute då ju! =) Sedan vid 17 har jag pass i stan, danspass, och ikväll blir det Let's Dance och grekisk mat. Mums. =) Hoppas du får en toppenfin fredag, krya på dig! Kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Massa dans för dig!!
    Vi får ta härliga vår-promenader på morgonen i k-na sen.. Jag ska i alla fall gå morgonpromenader.. =)

    SvaraRadera
  3. Var jobbar du någonstans?
    Hoppas ni får en mysig helg, såg att det ska SNÖA här på söndag!! Usch!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag jobbar på hemtjänsten i Nässjö!
    Oh, nej inte mer snö.. Vill ha vår nu.. =)
    Kram

    SvaraRadera