onsdag 17 mars 2010

Sammanfattning

Karlskrona-besöket var underbart. Träffade morfar (så klart!), sen mina underbara vänner där nere; Karin, Ingrid och Maria. Tvillingarna Karin och Ingrid spelade vi spel med och hade en super mysig kväll ihop som vi brukar, sen gick jag och Maria en promenad i det fina vårvädret och pratade en massa om saker vi missat sen senaste, då hon i November var och besökte mig.

Vi åkte hem på söndagen och mamma och bröderna var och spanade in vår nya lägenhet och det var possitiv reaktion (tack och lov).
Surt är det jämt att åka ifrån morfar, men vi kommer tillbaka i påsk då jag ska lära mig att laga Kroppkakor!! =)

Denna vecka har jag jobbat (måndagen) och igår gick jag och Anders en långpromenad på Ränneslätt, som är ett militärövningsfällt, och dom var ute och åkte med sina pansarvagnar och där gick man och kände sig hur dum som hellst. Var nog ute i en timma (6 km), då vi stannade flertal gånger och såg militärerna åka omkring (kändes som en film).
Efter promenaden såg jag på Ghost Whisperer, 4 säsongen. och blev fast vid tvn resten av kvällen.

Idag har jag jobbat, 10-14, sedan har vi varit i Nässjö-lägenheten och fräschat upp lägenheten då hyresvärden och den "nya" hyresgästen skulle komma och se lägenheten. Så nu känns det inte som om vi har mycket kvar att göra och jag längtar tills vi lämnar helt och hållet lägenheten och får njuta med vänner och familj i vårt nya hem!

Imorgon ska jag jobba 14-21 och på fredag ska jag jobba en liten kortare dag, 8-12. Men jag har fått hosta och det känns som halsen börjar ladda med en massa slem i halsen och ont gör det. Får hålla tummarna uppe och hoppas på att det inte ska hindra mig att jobba..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar