fredag 12 mars 2010

Findus = matvrak!

katten har gått och varit så hungrig (hann väll inte äta i morse?!) så jag hörde att något föll ner på golvet. Då har Findus öppnat skafferiet, klättrat upp till matskålen som stod på glassförpackningen (där övrig mat är..) och PANG så låg allt som var i skålen på golvet. När jag kommer ut i köket står Findus mitt i röran och är super glad - MAT!
Så jag fick ge henne lite och jag tror inte hon kommer spy, hoppas hon sover hela vägen!
Men först ska vi åka buss ut till Nässjövägen där mamma möter upp oss, så hoppas ingen olycka sker i bussen som det gjorde en gång då vi åkte hemåt från Morfar och hon börjar spy. Alla som satt där bak i bussen vid mig började gå framåt och satte sig på lediga platser, det är pinsamt!

Nu har jag packat klart och ska diska innan jag åker, så duktiga Anders inte behöver bry sig om hemmet när han kommer hem från en jobbig arbetsdag. Han ska tydligen ha massa saker att göra, stackarn.. Så nu måste jag sätta fart!

Hörs på Söndag då bildvisning från helgen kommer ske. Ha en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar