lördag 20 mars 2010

Piff och puff

Igår när jag skulle börja måla tog det inte lång tid innan jag började bli trött, så man känner sig om man är sjuk.. Men jag bet ihop och gjorde klart alla stora ytor så fick A måla alla små ytor.
Jag badade och tog det lungt resten av dagen och njöt av tacosen och godiset som vi åt samtidigt som vi såg på Let's dance.

Idag har jag ännu mer ont i halsen och näsan är täppt, men den känns som allt försöker åka ut så jag blir piggare och kan fortsätta att jobba och fixa i båda lägenheterna.
A ska iväg på arbetsdag och kommer hem i eftermiddag, men jag njuter av barnprogram. Och nu är det Kalle Anka som plockar röda äpplen och Piff och Puff hjälper till men när dom bär ner äpplerna äter dom upp dom innan dom lägger äpplerna i korgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar