lördag 20 mars 2010

Ni bestämmer!

Jag tycker bloggen design är för mörk inför vårens ljusa färger och den behöver en förändring.
Ni läsare får komma med idéer och bestämma om hur bloggen ska se ut inför våren och sommaren. Har ni något mönster som skulle passa kan ni mejla mig, erica_hillerstrom@hotmail.com. Den som kommer med bästa förslaget tills onsdag den 24/3 vinner äran att vara min egna blogg-designer! =)

Själv ska jag lägga mig med rinnande näsa och näsdukar vid sängbordet, trycka in papper i varje näsborre så slipper jag snuvan. Jag har faktiskt planerat in den öppnade (torra) munnen jag måste i så fall ha (för att kunna andas), så jag ska lägga mig med sugtabletter och vatten flaska, så slipper Anders hämta vatten i natt..
(Är inte förvånad om jag är super täppt i morgon och munnen är uttorkad! =D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar