lördag 20 mars 2010

Jakten på Julia

Julia Roberts är en av mina favorit skådespelerskor och något jag tycker är fint på henne är hennes leende. Kanske gillar jag henne eftersom hon hade huvudrollen i Pretty woman, som är en av mina favorit filmer. Då favorit scenen är när hon går i stan och ska ge igen på butiksbiträderna som beter sig illa mot henne, då hon första gången ska ut och handla. Jag vet inte hur många gånger jag har gått runt och burit mina "få" kassar och låtsas att jag var henne..

Men nu är det inte denna Julia som man söker efter utan en som ska spela mot Måns Selmerlöf i musikalen Romeo & Julia. Om tjugo minuter börjar den nya jakten efter Julia på kanal ett och min stora syster har tipsat mig om detta nya program, så jag får väl ge det ett försök. Om jag inte gissar helt fel så tror jag starkt att Hanna kommer gilla detta program eftersom hon är Teater-apan själv, sjunger som en gudinna gör hon med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar