söndag 21 mars 2010

Vilken natt

Jag önskade jag kunde skriva om hur gott jag sov i natt, men nej! Verkligen inte..
Jag vaknade hela tiden, näsan är täppt och huvudet sprängs. Ögonen känns som dom vore helt svullna och halsen har irriterat hela natten. Jag orkar inte mer!
Så jobbigt. Men jag ska ändå tvätta idag och det är inte lite heller. Damerna i detta huset tvättar typ dygnet runt och vi behöver verkligen få allt rent.

Nu ska jag försöka äta lite, sen blir det nergång till tvättstugan. (Synd att man inte har tvättmaskin i lägenheten..)

2 kommentarer:

  1. Finns inget värre än att vara täppt i näsan, går bara inte att sova då :(

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Nej verkligen inte!
    Men får väll se det så att det kommer bli bättre och det kunde varit värre.. =)

    Tack tack! Du med.

    SvaraRadera