tisdag 9 mars 2010

I´m back!

Nu är jag äntligen tillbaka och ska försöka skriva flitigare än vad jag gjort sedan vi flyttat. Eftersom vi inte haft något internet så har jag haft blogg ledigt och visst har man saknat att skriva om dagen som gått, eller vad som kommer att hända just denna dag.
Men jag lovar att jag har haft fullt upp i alla fall. Som nu är då vardagsrummet i stort sett klart. Det ända som är kvar är att tavlorna ska på plats, fondvägg (?) och gardinerna som förmodligen blir klara i morgon. Men jag är så nöjd med mitt nya rum och LÄNGTAR tills hallen blir klar och vi kan sluta klättra oss fram genom kartongerna. Findus älskar verkligen hur vi har det i dagsläget, massa roliga, trånga små utrymmen som hon kryper in i.

Vi har inte tömt Nässjö-lägenheten helt än, så det ska göras och sen kan jag känna mig "hel". Har gått och letat efter någon sak och sen kommer jag på mig själv att just det lämnade vi kvar inför nästa last och det suger att vi stressade in i den nya lägenheten. Det hade varit mycket bättre att målat och donat först sen in med möblerna. Men kan man inte hålla sig, så kan man inte!

Det som hänt under blogg/internet- ledigheten är ju mycket fix och don med den nya lägenheten och även åkt till Vansbro med min mamma för att hälsa på min lillebror, Victor. Han går ju på ett cykelgymnasium där och vi åkte upp med möbler vi fyndat och jag kan lova att mamma och jag gjorde total renovering hos Victor. Slit och tufft, men så värt slutändan.

Angående blider på vår nya lägenhet så kommer det inte att läggas upp. Om ni vill se resultatet får man alltså ta sig hit! Men kommer givetvis visa lillebrors lägenhet och även på lite smått jag köpt in, men nu ska jag sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar