torsdag 25 mars 2010

To Day!





Har varit lite fundersam ifall jag gillar den nya designen, men efter att ögat vant sig så börjar jag gilla det mer och mer. Innan var det mörkare och mer stilrenare, inte massa små mönster som nu. Men när jag sitter här och skriver så är jag riktigt nöjd!!
Jag vill även köpa mer ramar från Ikea till olika blider på Findus som jag ska ha tillsammans med andra bilder på mig och Anders i sovrummet. Tror det kommer bli riktigt snyggt, speciellt när jag är på väggen =P..
Snart ska vi till Nässjö och jag ska städa den så roliga ugnen. Och den är verkligen inte ren, usch vilket jobb, men jag får väll köpa lite medel som gör det lättare att få det att glänsa. Anders ska ta hem lite saker från förrådet.. Och jag förstår inte hur mycket vi redan har samlat på oss, för nu är förrådet (i Eksjö) redan fullt och vi har mer saker att hämta från Nässjö som sagt. Men tror det är över fullt pågrund av att det inte är sorterat och ordning. Plus att vi har kläder i en säck som inte A använder så mycket och få honom att slänga är en historia. Men vi ska köpa en byrå som extra utrymme för kläderna. För vi har tyvärr inte så många garderober, två i sovrummet och två i hallen, fast dom har blivit städ och tvätt garderober.. Köket där emot har tusentals skåp, lådor som inte ä fyllda, så i något hörn har jag dukar och i något annat så finns bordsspel.. Bara man har fantasin så! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar