onsdag 24 mars 2010

Tass - I love


Idag har Findus inte varit ensam, jag har varit hemma hela dagen och samma med Anders i stor sett. Men i morgon ska vi åka till Nässjö och städa, sen vid 14-17 ska jag jobba. Tre timmar är inget, speciellt då jag får betalt för fyra timmar. Det är så att man får inte ge mindre än fyra timmars betalt, så dom kan boka mig för en, två eller tre timmar och måste betala mig fyra. Och det känns grymt bra!! =)

Jag älskar verkligen Findus tassar; mjuka, sköna och mysiga. Men klorna får man passa sig för, speciellt mitt kamera snöre som hon älskar och det är perfekt för min del då jag kan få roliga, fina bilder på min tös!

2 kommentarer:

  1. Å, så söt hon är! Fin bild! Tassar är så goa, så goa!
    Jag tycker att bloggen blev jättefin med nya färger och fräscht vårmönster som man blir glad av!
    Lycka till med städningen imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Riktigt nöjd med bilden och det är JAG som tagit det. Inte dåligt! ;)

    Snart städning.. Kram

    SvaraRadera