onsdag 9 februari 2011

Våren är på väg!

Idag känns det som om våren kommer smyga sig in. Och det hoppas vi med, för att få cykla och njuta av solen som skiner är så underbart. Så  därför önskar jag mig en damcykel i födelsedagspaket. Gärna en vit/benvit, men svart och röd funkar utmärkt med! Jag fyller ju nämligen år den 16 feb..

Idag har jag gått en vår promenad, svängde förbi ett konditori och köpte med mig lite fika hem. Nu är det slut tyvärr, men gott var det så klart! Håller på att tvätta och ska börja läsa i boken, men som jag känner nu så lär jag somna. Förstår inte varför jag är så trött?! Tyckte jag borde få lite energi efter promenaden, men får väl ta en till i värsta fall!

Sen händer en kul, nyttig sak fram över, men mer information om det på måndag då jag själv ska få mer information! Ska bli så sjukt kul och hoppas verkligen att det ger reslutat och att jag inte slutar efter de 4 veckorna som det pågår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar