fredag 4 februari 2011

Mot Göteborg

Idag åker vi till Göteborg där vi ska fira denna bloggerskan eftersom hon fyllde år i onsdags. Men även små kottarna ska lekas och busas med så det blir bäst om man somnar länge under bilfärden så energin är på topp. Fast jag inte kan prata så ska jag nog klara av all lek som kommer att ske i helgen. Ska även läsa boken vi ska ha inför kommande föreläsningen så jag är med om vad läraren snackar om.

Var ju så rädd igår när jag promenerade mot stationen, men som vanligt så hände det inget, förutom att det verkligen började snöa, tåget blev försenat och även Anders var försenad. Var inte alls förvånad att jag fick vänta på honom.. Men så surt att behöva vänta när man bestämt en tid plus att det är så kallt ute..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar