tisdag 15 februari 2011

En bra dag, men i morgon blir det en bättre dag!

Är smått stolt över mig själv idag som stått ute med Love och Louise idag, som är i min grupp. Haha, nej så farligt var det väl inte.
Vi började arbeta med Lidande som vi har några veckor på oss och tyvärr hade Love redan bokat in en resa mot Stockholm denna vecka (ons-sön) eftersom vi inte har några föreläsningar. Så då innebar det att passa på så mycket som möjligt idag tills vi flippar ur. Så vi satt till halv fyra, fast den sista timman var mer flamsig än ordning och reda. Jag hade ju gärna suttit hela veckan och verkligen satsat på arbetet och istället ha sista veckan som "ledig". Men vi har ändå löst det rätt bra, vi ska i veckan läsa på och skriva om ämnet inför nästa vecka då vi ska få det i stort sett klart.

Ikväll ska jag faktiskt passa på att renskriva intervjun om min morfar (som jag gjorde i helgen) och sedan skicka vidare det till dom andra två i gruppen, så dom kan läsa på. Ska ju ändå sitta uppe till 23-24.00 eftersom tvätt tiden var bokad ikväll till nio, så kan jag inte tvätta riktigt än. Så först ska jag se på bygglov och mumsa på en-dag-förtidig-födelsedagsfika och sedan vid nio börja tvätta och då ska jag renskriva intervjun.
Skulle kunnat tvätta i morgon, men då ska jag nämligen hem till min älskling och dom två hårbollarna och fira min födelsedag där. Så redan vid 10 avgår tåget, så hellre sitta uppe sent än att gå upp vid 05.00 och börja tvätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar