måndag 28 februari 2011

Fullt upp - inget bloggande!

Jag lever, men mycket plugg. Igår gjorde vi klart grupparbetet om lidande. Det som är kvar är bara mina egna åsikter om det vi kommit fram till om lidande och mina åsikter utöver det. Men själva arbetet är klart och det känns så skönt att få skicka iväg arbetet till de andra grupperna som har lidade och hon som är kursansvarig. Sen ska vi läsa de andras arbeten och på fredag är det examinationsseminarie. Sen är det plugg inför det skriftliga examinationen samt föreläsningar från sjuksköterskans perspektiv.
Sen är vi klara och förhoppningsvis har vi klarat kursen och behöver inte tänka på det mer!

Nu ska jag skriva mina åsikter, sen skaffa träningskort på skolans gym och där efter svettas!! =)
Måste ju börja träna inför vårruset. Har fixat ett gäng tjejer som också ska vara med och efter det belönas med en goood fika korg! Undrar om jag slår förra årets tid?! Hoppas =)..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar