onsdag 5 januari 2011

Ta tag i måsten!

Inatt måste jag verkligen ha fått sova ut, för både i Måndags och Tisdags har jag varit seg och trött hela dagen. Värst var i Måndags, men kanske berodde det på att jag precis hade sett mitt nya hem inför den närmaste tiden och tanken bara att fytta ifrån mitt hem, min fästman kanske blev för mycket. Där av all trötthet.
I Tisdags var jag också seg och trött, men hade bestämt mig för en städning ända tills Anders och en kompis till honom skulle till jkpg, så ville jag med. Så städningen uteblev, men shopping till mitt nya hem blev det tack vare mitt presentkort på Village.. Men bilder blir det inget än eftersom jag vill att ni ska se det klart!
Idag är Anders och åker skidor och då sa jag passa på att ta tag i städandet och göra hemmet doftande rent. Även boka tvätt tid måste göras eftersom tvättkorgen är nästan fylld! Även granen och julpyntet ska plockas ner så vi får in känslan att våren närmar sig..

Ha en toppen dag. KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar