lördag 15 januari 2011

mitt "nya" hem

Det är ju faktiskt mitt nya hem, men ändå inte. För hem för mig är hos älsklingen och dom två jobbiga, urgulliga katterna! Ni betyder bara för mycket för mig, Looooooove you! =)

(denna skålen menade jag syrran!)

Älskar dessa ljuslyktorna. Så kvinnligt! =)

Lampan och ljuslyktorna är från Village och krukan är från Ikea.



Har faktiskt två rum, men ensamt efter 3-4års samboliv!

Och visst syns det att en kvinna flyttat in?

Menar givetvis dessa! Gratis är bäst, eller hur?! =)

3 kommentarer:

  1. Sååå fint ju! Fruktskålen är bara för söt!!! Jättefint i fönstret också. Love you sis! <3

    SvaraRadera
  2. Lycka till i nya lyan! Kunde ju inte ligga i bättre stad! ;)
    Hoppas du får en bra start på måndag! Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker allt ni får komma tillbaka hit så fort som möjligt! =)

    SvaraRadera