lördag 15 januari 2011

Så löser det sig..

Gooood morgon!
Jag vaknade jätte pigg och trodde det var Findus som låg på min kudde och blev jätte glad tills jag såg att det var Sixten som vanligt.. Men inte gjorde det något! Låg en halv timma till och kunde inte sova så jag gick upp.. Har tittat på barnprogram, spanat på olika bloggar och bara myst med en gosig Sixten på magen.
Kom på nu att jag måste in i sovrummet innan min väckarklocka börja ringa. Jag vaknade alltså vid halv sex och nu är klockan halv åtta och vid åtta ringer det. Ska in i duschen, ner och hämta den torra tvätten och sen börja packa alla kläder och små grejer man inte tänker på! SEEEEN bär det av till min nya hemstad Växjö. Där ska jag fixa ett hem och möblera och dona. Sen ska vi handla mat inför veckan och sen fixa busskort och köpa mina två första studieböcker..

Förstår verkligen inte att detta verkligen händer. Hade nog inte varit så nervös om jag hade börjat i jkpg, men nu i Växjö där man inte känner någon är aningen panikartat. Men som alla säger SÅ LÖSER DET SIG. Får väl börja svettas på friskis och gå promenader i omgivningen så jag verkligen lär mig de smidiga vägarna till affär, busshållsplats m.m..
Ja massa att tänka på.. Lika bäst att starta dagen! =)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du ska börja plugga till sjuksyrra! =) Jag börjar T3 på måndag, tiden går så jäkla fort =)

    SvaraRadera