söndag 16 januari 2011

God morgon i den nya stugan

Det var mysigt att vakna upp, kanske för att sängen är underbar. Men också för att man fick prata ut igår med syrran (love you). Så idag är det en ny dag och jag ska på stadsvandring, men först ska jag inviga duschen som nu mer luktar manligt schampo och självklart ska det bli ändrig på det! =)
En tavla ska också upp idag och dammsugas ska det göras.. En kul grej är att min mamma inspererat mig med att få undan allt så fort så man slipper det sen och sådan var jag igår, så fort Anders åkte hem så rensade jag upp kläderna, tvättade gardinerna (som redan fanns här med övriga möbler) och putsade fönstrerna eftersom det var SÅÅÅÅ dammigt. Allt gjorde jag nog på 30 min. Snacka om kick?!

Ha en härlig söndag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar