söndag 16 januari 2011

Oroliga jag!

Hur ska jag kunna somna? Om jag har svårt att sova annars, hur svårt är det inte att somna nu då, då morgondagen kommer bli en ny start på mitt liv. Jag är orolig att ja missar bussen (fast dom går var tionde minut som innebär att det inte är någon fara eftersom jag åker så jag är där en 40 min före), orolig att inte hitta till lokalen (fast jag tittat på internet 1000 gånger), orolig att jag glömmer något jag måste ha med (som jag inte vet vad jag skulle glömma) och det hemskaste är att försova sig.. Usch det får inte bara ske, så radion kommer ringa tio minuter innan jag ska upp och mobilen på den rätta tiden.
JA, jag vet att jag är otroligt larvig, men jag tror alla studenter känner så här fast man inte vågar säga det!

Sov gott alla... =)

1 kommentar:

  1. Vad modig du är som börjat plugga på annan ort! Din fästman ska bo kvar och jobba här? Härligt att du verkar trivas :-) Ha så skoj på sittningen ikväll!

    KRAAM

    SvaraRadera