onsdag 10 november 2010

Pluggapa!

Skulle vilja säga godnatt och somna.. men nej!
Ska diska klart först sen försöka hinna med några tal till innan morgondagen. SEEEN sova! ;)

I morgon är det ju min (förhoppingsvis) allra sista skoldag då jag ska ha mitt allra sista prov, sen är det över! Men innan jag börjar provet ska jag bara gå igenom några tal och alla frågor jag förmodligen har, sen är jag redo. Ska ha med mig smörgås, frukter, vatten och kanske mat med.. Har inte riktigt bestämt när jag ska börja med provet och då är det smart att ha med mat som ska räcka länge!!! =D.. För jag koncentrerar mig bäst genom att äta något, och jag försöker äta frukt vid dessa lägen, men om kakor finns i skafferiet är det inte fel det heller ;). Efter provet ska jag träna, kommer säkert vara helt slut, men det känns som jag börjar bli piggare och det kryper i benen, längtar så att kämpa mig igenom ett nytt träningspass! ´

Håll tummarna för mig i morgon om du vill.. ;)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar