torsdag 11 november 2010

Laddar inför slutprovet!

God morgon alla!

Nu trycker jag in mackan i munnen och skiftar med yoghurt och juice. Mätt ska jag vara idag annars klarar jag inte av provet. Jag får själv bestämma när provet börjar, men innan provet vill jag nog plugga lite till bara för att uppdatera allt gammalt som jag lärt mig tidigare.. Men det är ju så att de prov jag redan gjort är det som gäller, det kan inte bli sämre men bättre! Så vill jag ha MVG får jag kämpa på och det är nu som gäller, däremot så har jag inte haft prov i kapitell 4 och om jag missar dom uppgifterna och visar sig att jag inte kan det så kan min lärare inte godkänna mig förrens jag kan det. Låter rimligt eller hur? men det är här skorn klämmer, ska jag plugga på allt för att få högre betyg eller kapitell 4?, men det känns som kan kan det nu och jag känner mig nog säker...

Önska mig lycka till för det är nu det gäller!!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar