torsdag 11 november 2010

MÅÅÅÅÅL!!!

NU, NU, NU - IDAG har jag äntligen skrivit mitt allra sista prov i Matte B!
Min lärare sa till mig att jag inte behöver vara orolig för att bli underkänd, utan jag borde vara orolig eftersom jag måste göra om Matte A med. Jag blev jätte chockad, men så sant som han sa det. Och vilken tur att min lärare inte sagt det! Nej, nej.. Ingen matte a eller b mer i mitt liv. Nu är matte b precis avklarat, eller nästan. Ska till skolan tio i fem och bli hämtad av en klasskompis. Ska göra ett grupparbete som jag själv ska göra eftersom jag är den enda som har avklarat slutprovet.. Så det blir väl lite speciellt det där med grupparbetet, men det är inget att göra någonting åt det. Ska nog klara det själv, så duktig jag är! ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar