fredag 12 november 2010

Bakning pågår!

Skön och bra dag, för en gång skull de vecka!
Jag har städat "helg-fint" vid tolv-tiden, ätit och tittat på Jim's värld, som går på kanal 6 varje vardag klockan 08.30 - 9.30 (två ansnitt) och sedan på eftermiddagen 13.45-14.45. Det som visas på eftermiddagen visas på morgonen dan efter! Så det är perfekt om man inte kunnat se det på dagen, då man får en supermysig frukost tillfälle dan efter..
Sen efter det packade jag väskan och har tränat på crosstrainern i 30 min (blir verkligen hur svett som helst, det bara rinner över hela kroppen!!!), sen styrketränade jag efteråt. Sammanlagt en timmas träning + stretchning! 

När vi kom hem satte jag igång att baka och packa min resväska. För i morgon ska vi till Göteborg där vi ska bo hos Anders systers familj till söndag. Katterna får vara hemma och vakta "huset" och ett dygn klarar sig dom små alldelseutmärkt bra.. Sen måste vi hem. För på måndag är det jobb för Anders del och tvättning för min del. Ska nog träna med på måndag, tycker det är så härligt efteråt. Man mår så bra och känner sig fräsch och fin!! =)  

Jo just de! Jag bakar ju Cheesecake från Lailas recept!!

MUuuMmmSsss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar