onsdag 3 november 2010

Morfar besök!

I måndags mötte jag upp morfar hos han syster där det blev fika och massa prat i 2 timmar. Efter det åkte vi hem och lagade mat.. Tisdagen jobbade jag (7-12) och där efter handlade jag lite smått. När jag kommer hem doftar hemmet av morfars pannkakor och jag blev SÅÅ lycklig, morfars pannkakor är underbara, finns inga godare ;).. Efter det besökte vi mataffären igen och köpte en hel del mat! (Tack!)
Idag har vi ätit mat hos Ulla (morfars syster), där vi lämnade morfar så jag skulle kunna plugga utan att morfar har tråkigt och han stannade där till halv sex.
Jag hann plugga en stund och ska göra det i morgon med, för om en vecka är det mitt allra sista prov för matte b!!! I morgon får vi besök av Ulla då vi bjuder på mat och sen vid 17 ska jag till skolan och plugga..
Tycker det är så roligt att dom träffats i stort sett varje dag denna vecka. Med det avståndet dom har och med deras ålder så är det inte lätt att bara åka över och träffas, men när det händer måste dom ju bara passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar