torsdag 4 november 2010

Bebis

Nattar en bebis nu, så mysigt att ha i famnen när han spinner!!
Morfar sa det idag att Sixten är som en bebis, och jag håller med. Han ska mysa, gosa, jamar efter mat och busar.. Ja precis som en bebis. ;) Tänk om 8-10 år då man går runt med en bebis på riktigt och får njuta, lukta.. Ja, allt som ni mammor säger är så mysigt! Men inga bebisar är planerade inom 8 år för våran del, jag ska hinna studera, resa och gifta mig (om det så väl händer) och njuta av livet som icke mamma. För sen när man skaffar sitt första barn får man inte den friheten som man hade innan. Så det gäller att passa på och göra det som känns rätt för en själv, och jag vill verkligen vara redo för att bli mamma, och det är jag inte nu.. Plus att jag har två katter att ta hand om!! =D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar