söndag 7 november 2010

Party helgen!

Vad kul jag har haft i helgen! I fredags var vi hos Yvonne på Halloween fest, jag var utklädd till en ängel och hade lockigt hår.. Sov över hos Yvonne och på lördagen åkte vi till Eksjö för att ha en härlig tjejdag. Vi tränade, lagade mat och fixade oss inför discot på kvällen. Karin och några av hennes vänner kom vid åtta tiden och hängde här hemma innan vi stack ut. Det var ju även halloween tema på discot, så jag klädde ut mig på Sandy i Grease. Så snygg var jag, men det kändes naket att gå runt i leggings och en vanlig tröja, i vanliga fall har man ju en lång tröja som täcker baken, men nepp. Igår var det tajtare än tajtaste lagret jag hade på mig, men skärp i midjan och röda skor och lockigt hår som jag ruffsat till och det blev så bra! Även rött läppglans och stora runda örhängen hade jag på mig!!

Idag är det dagen efter utan alkohol, men trött är man ändå. Kom inte förrens två och somnade på en gång och vaknade vid nio, så så många timmar har jag inte sovit, men det räcker nog ändå. Ska börja tvätta nu så det blir gjort, även plugga idag.

I lördags (30/10) mätte jag mig runt vaden, midjan, låret & brösten för att istället att väga mig så mäter jag mig istället, nu när jag börjat träna på nytt. Och idag mätte jag mig igen då reslutatet visade sig vara: Vaderna: -1,5 cm, Låren: -2,5 cm, Brösten: -2,5 cm. (midjan har jag förmodligen mätt fel första gången så den börjar jag med nästa vecka!) Ändå har jag inte ätit speciellt mer nyttigt, men jag har verkligen försökt äta regelbundet och även fått i mig massa frukt & vatten. Hoppas detta  mätningssettet kan få mig mer motiverad till att hålla träningen igång, för jag mår så bra av det. Jag tränar inte för att gå ner i vikt eller något annat utan jag tränar för jag verkligen mår bra av det och då är det skönt att kunna se på ett papper att slitet ger reslutat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar