måndag 1 november 2010

En början på en fullproppad vecka!

Nu har höstsnuvan anlätt och dagen började inte så bra heller.. Dagen har varit knäpp, men ändå har vi gjort som jag velat (efter många om och men)! ;) hihi.. Jag har tagit bort ALLA kartonger som stått bakom storarumsdörren ända sedan vi flyttade hit, och nu vet jag var alla små damm/håll tussar har kommit ifrån! Kanske det inte längre behövs städas varje dag? Vi får väll se..

Sen har vi köpt kattsand m.m.. Och nu har vi lunchat precis och Anders har precis åkt på utflykt och jag har dammsugat, diskat så morfar ska känna sig välkommen.
Morfar är redan på väg nu, men han ska besöka sin syster först eftersom jag ska till skolan. Mysigt att dom har sådan bra kontakt (hoppas jag får det med, med ALLA mina 4 syskon). Sen blir det lagmatning och åter tillbaka till plugget. Snacka om att jag ska vara klar med matten nästa vecka på torsdag, stressigt!! Men klarar det säkert.
Morfar stannar till fredag och på fredag är det fest hos en kompis och på lördagen ska vi hem till mig och fixa oss inför discot på lördagen!! Snacka om att denna helg kommer att vara bra?! Eller hela veckan kommer vara så bra! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar