söndag 31 oktober 2010

Mellanmål!

Nu har jag städat och även duschat av svetten. Jag blir jätte varm efter jag städat i 3-4 timmar, det är faktiskt jobbigt när man har mycket att göra rent. Speciellt vid soff-momentet och bokhyllan!!
Nu är det klart och jag äter mellanmål som består av ett koktägg och ett äpple. Jag klarar inte av att träna med tom mage och därför är mellanmål perfekt och vad kokt ägg mättar, inte dåligt det! Ska vidare till simbassängen nu och simma. Vet inte hur länge jag ska simma, antingen 30 eller 60 min. Men en sak jag vet är att jag ska basta och äta en clementin och ha en flaska med kalltvatten, härligt! Sen ska jag hem och börja tvätta, matlagning och plugga!


(Ps. Superhärligt att man har rent i sitt hem innan klockan ens är 12!!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar