söndag 31 oktober 2010

Mörkare

Vaknade av att mobilen ringde vid halv åtta som planerat. Men det var konstigt för väckarklockan stod på halv nio, lika så klockan i hallen.. Jag fattade ingenting och morgonen har varit virrig en stund nu.. Men så kom jag på det vi glömde. Ställa om klockan ju! Hade jag ingen tanke på, ingen har pratat om det och jag har inte tänkt alls på det. Tur är väl det att mobilen ställer om sig själv! ;)

Nu ska jag äta upp frukosten sedan börja städa, och förhoppningsvis är jag klar vid halv ett så jag kan åka och simma.. Vet inte hur länge jag ska simma, kanske 30 min eller 60?! Vi får se.. Sen ska jag börja tvätta och laga mat (köttfärsås & spagetti) och där efter plugga! Och det måste ju vara fint ikväll i vårt hem eftersom morfar kommer i morgon..

Och det här med att det börjar bli mörkare är jag inte så förtjust. Lite mörkrädd och om det ska bli mörkt tredan vid 15-16-tiden som förra året kommer jag vara aningen rädd. Men tur är väl det att jag ska bara till skolan i två veckor till, sen är det över och sen får jag jobba.. Snacka om att jag ska passa på att jobba morgon nu framöver! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar