måndag 25 oktober 2010

Ny vecka!

Nu är det  åter en ny vecka och snart sitter vi där dagen innan julafton.. Tiden går så himla fort och detta är en månad kvar, sen måste jag vara klar med matten! Lite kämpigt är det, men om man vill nå sina mål så får man kämpa för det också.

Idag ska jag till skolan, har precis tagit upp all tvätt (så mycket och tungt!!). Men skönt att man gjort rent mycket för när man storstädat är det så underbart om så mycket som möjligt är tvättat också. Som sagt ska jag till skolan, men det är inte förrens vid två så innan det ska jag faktiskt passa på att plugga. Skönt om man blir klar med kapitel fyra så jag kan börja plugga igenom hela boken igen inför slutprovet! Jag trodde att vi skulle ha sammanlagt fyra prov. Ett för kap. ett & två, andra för kap. tre, tredje för kap. fyra och fjärde för slutprovet. Men tydligen så blir det inget prov på kapitel fyra, så vi har bara tre prov och det underlättar mycket!

Sen har Anders tryckmåndag idag, så jag är helt ensam hela dagen. Lite halvtråkigt att inte mysa i soffan innan natten, känns så ensamt och tråkigt. Men som tur är så är det ju inte så varje dag utan bara en måndag i månaden, typ. Och dessa  måndagar gör att man saknar den andra lite extra.. Så det kanske är bra med tryckmåndagar då trots allt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar