onsdag 27 oktober 2010

Snart över..

Idag är det grått ute, så någon promenad lockar inte exakt. Men där emot åker Anders till sin syster idag och ska stanna där i några dagar och hjälpa henne med barn & hunden. Själv ska jag plugga idag, har verkligen inte varit på hugget att plugga nu i några dagar. Kanske är det för att jag inte har något prov i kapitel 4 som gör mig seg i pluggadet och ser inget mål framför mig, eller så är det kanske en ångerst som dyker på att matten är över om 3 veckor och att jag kommer sakna att gå dit. Inte för mattens skull, utan för man började lära känna nya människor och när jag är klar med matten så är det över. Men istället för att se det negativit får jag väl ändå säga grattis till mig själv att jag klarat av Matte B, men frågan är: Vilket betyg jag kommer att få? VG eller MVG?!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar