fredag 1 oktober 2010

Ja, ja, ja, ja, jaaa!!!

Matte provet gick super bra. Klarade alla g frågor, alla vg.. Men vet inte alls om jag får några poäng för mvg frågorna?! Men vad gör det? nu ser det ut som jag får VG i alla fall i första provet! G frågorna gick hur lätt som hellst, räknade alla ekvationer två gånger (gjorde det genom hela provet), men tur var väl det att jag fortsatte med att räkna två gånger, för annars hade jag haft två slarvfel på vg-delen (om jag nu gjort rätt) som jag nu kommer på.. Vid Mvg- delen chansade jag helvilt, nej inte redigt. Självklart försökte jag, men det var inte lätt! Skulle nästan börjat göra mvg uppgifterna då jag hade energi i början och sen ta allt lätt, men det kanske får göras till nästa prov! Men en grej jag har lärt mig är att jag inte lämnar någon uppgift blank. Fast svaret är fel så kanske uträkningen är delvis rätt och då kanske jag får något poäng som kan avgöra mitt betyg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar