fredag 1 oktober 2010

Belöning

För mig är det viktigt med beröm, belöning efter att man varit duktig och lyckats med något eller gjort något bra och att få höra "vad duktig du är gumman" (som mamma brukar säga) eller en fika med kompisar är en bra belöning. Just idag ska jag belöna mig med en fika med Karin för att jag har varit så duktig och hållt planeringstiden på matten och att jag ska göra /gjort provet (alla i gruppen ska inte vara klara till jul som jag och behöver inte hålla tidsplanen, men däremot finns det några som ligger efter men har haft mål att bli klara till jul.) Tycker det är viktigt att man markerar att man varit duktig och även att sprida vidare det.
Även att säga hur fin en människa är, eller hur bra hon/han är det tycker jag är bra att förmedla istället för att lägga negativa kommentarer..

Oj, ser var klockan är nu och måste sätta fart!!!
Hörs senare och hoppas ni får en toppen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar