torsdag 30 september 2010

Uppe i varv!!!

Nu minns jag hur det var att somna inför morgondagens prov som är typ omöjligt. Jag är så nervös att jag inte ska klara av det eller att jag gör massvis småfel som gör att mitt betyg sängs. Usch, jag hade velat lägga mig i sängen och plugga ännu mer på tal som inte finns (jo några till finns) men inte många för de två kapitelna men läraren sa att vad du än gör ikväll plugga inte, du kommer att klara det. Och jag känner mig faktiskt säker på matten, men jag vet hur nervös jag kan bli och allt skiter sig. Men när man är nervös är inte uppe i varv då och är det inte då man bland annat presterar på topp?! Får hoppas det och lägga mig snart och hoppas vara pigg inför morgondagens prov som kommer att starta runt åtta på morgonen!

Hur nervös är du dagen innan inför provet/redovisningen?!

1 kommentar: