torsdag 30 september 2010

Aktivitetsgrad 10!

Egentligen skulle jag behöva det, alltså vara i aktivitetsgrad 10 som mina två håriga djur är i nu. För Sixten har skvätt ut jord från krukan som står på golvet och även puttat ner alla ljuslyktor som är istället för en boll. Findus sitter vid andra hörnet och hejjar på "kom igen Sixten, kom igen!" och så spelar dom "fotboll" eller leker datten, och att gena genom krukan på golvet är extra kul. Vad gör jag då?.. Jo efter att redan städat så får jag åter igen städa (bara en viss del, tack och lov!) och plocka upp alla ljuslyktor som ska vara fina på bordet och inte är till för att vara leksaker.. Och hall mattan vet jag inte hur många gånger jag rättar till, behöver verkligen köpa halkskydd under den!!  
Ja, alltså väldigt mycket plock med två busfrön, men så fort jag lagt mig i sängen för att börja plugga (sista dagen!!!) så lovar jag att Sixten gör sällskap med mig i sängen och Findus lägger sig på bänken i hallen - SKÖNT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar