onsdag 29 september 2010

Lycka!

Innan idag när jag tog paus från plugget och lagade mat (hemma gjorda köttbullar, potatis och brunsås) fick jag panik av tanken att jag har prov om två dagar och jag fortfarande höll på med kapitel etts genomgång och hade fastnat och jag vet att jag hade problem med kapitel två och enligt beräkningar skulle jag börja med det idag. Men när jag gick till skolan hade jag precis gjort klart genomgången för första kapitlet och kände en klump i magen av osäkerthet som jag inte vill känna två dagar före provdatumet! Men så kom jag dit och denna matteläraren var SÅÅÅÅ bra.. Han verkligen förklarade och jag fattade exakt allt han pratade om och han löste mina missuppfattningar, tur att man får gå till honom 1 gång i veckan och det ska göras varje vecka minsann!! Så nu är klumpen borta och jag ser ett ljus framåt (tur!)
Nu tar jag ytterliggare en plugg paus och ska se på idol, men det är inte så kul nu som det förhoppningsvis kommer bli på fredagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar