fredag 22 oktober 2010

Fredag!!

Fredag i mängder och jag är så slut efter barnpassningen. Jag har efter en intensiv städning inför besök av morfar så har han och jag fikat på bullar som han hade med sig i mängder till mig, även nybakat bröd och massa annan mat som jag blev så glad för, även tre nya goda recept som jag bockar och tar emot! Sen åkte han och besökte sin syster och där efter vidare till Jönköping, där han ska bo hos mamma hela veckan och på Söndagen kommer han förbi Eksjö igen och ska bo här i några dagar. Ska bli kul! =)
Efter det har jag lunchat och där efter bara krypit ner under filten i soffan och slappat. Är så grusig i ögonen och skulle vilja somna.. Men jag är emot att somna på eftermiddagen eftersom det blir svårare att somna sen, så jag ska hålla mig vaken till grannens musik och sen se på two and a half men som Anders fått hem idag..

1 kommentar:

  1. Jo, det gjorde jag. Hon verkar inte tt dugg nervös. Vad fan ska hon försörja sig med ens? Hon hinner ju inte ens gå klart skolan? :s Enligt hennes blogg verkar det inte som om hon bryr sig ett skit vad hon vore utan skolan. Ah det tycker jag, och jag hoppas att du tycker det med. Tänk efter själv lite, själv förstod jag inte hur hon kunde få sina föräldrars tillåtelse? I sånna fall måste det ju helt klart vara något fel på dem. Okej, kanske sårade henne. Men det spelade ingen roll hon verkade inte ta åt sig -.-

    SvaraRadera