lördag 4 september 2010

Nitlott

När jag gick hem svängde jag in på willys för att köpa det lilla extra till kanelbullar (som doftar gott i hemmet nu), hade som plan att inte sätta mig ner förrens kanelbullarna och köttbullarna var klara. Klarade bara halvvägs! Super trött efter ett arbetspass + bullbakning och dammsugning och 3 diskar, struntar faktiskt i köttbullarna, maten får A stå för!! Känner mig så duktig att jag hinner med att göra saker så hemmet ser fint ut och luktar gott (bullarna tänker jag på i detta fall). Då kanske ni undrar vad A har gjort mitt i allt mitt arbete, men han var faktisk duktig och arbetade klart det han hade och göra för denna dag och han vilar i sängen nu. (eller spelar angry birds på mobilen hör jag visst nu =P) Jag var också välkommen att vila, men eftersom jag har så svårt att somna på kvällarna så har jag planerat att inte lägga mig efter middagen och fikat och disken är tagen! Var nära att slippa disken ikväll, men eftersom jag på ett vad som jag förlorade på så blev det min nitlott att ta disken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar