lördag 4 september 2010

Spår på fönstret

God morgon!
Vilken tur jag hade inatt. Jag satte på elementet (i smyg, eftersom a vill ha det svalt och jag vill ha det varmt) i sovrummet innan jag gick och la mig. Och när jag skulle ut i köket och fixa frukost var fönsterna immiga. F satt och tittade ut genom någon lucka bland all dimma på fönsterrutan och där ser jag världens sötaste nos-spår. Då har F suttit vid fönstret och råkat komma emot med nosen på fönstret! SÖTNOS..
Blev ju nyfiken på hur kallt det måste ha varit inatt, så jag såg att det var ett ynkligt + grader nu på morgon, brrr!
Ska man vara så duktig och gå och hämta sin höstjacka i förrådet eller ska man ta skinjackan och någon varm kofta under?.. Ja, jag får väll äta upp frukosten nu så jag hinner med en vistelse i förrådet ut i fall att..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar