fredag 2 juli 2010

SOLA!!!

Jag har varit så duktig idag som har städat sedan halv nio/tio idag. Plus att jag har tvättat samtidigt med. Älskar när lägenheten är ren och tvätten är ren och nya härliga sängkläder att krypa ner i.. Det är UNDERBART! Nästan lika underbart som att lägga sig och sola en timma med Findus på trädgården. Bilden är tagen från Kroatien och det var sjukt varmt den dagen (alla dagar igentligen..), lika varmt som vi har nu, men där är solen mer på och steker på huden, men här i Sverige så är det så klibbigt, och det känns inte alls att man får någon färg..
Jag vet att det kommer bli runt 30 grader här hos oss i helgen, men givetvis jobbar man 7-14 18-21 både lördag och söndag! Kul.. Men i morgon så tar jag bilen till jobbet (finns ingen buss som är framme i Nässjö förren åtta, då jag börjar vid sju). Så jag åker hem mellan 14-18 och kan ligga och sola i ca 2 timmar! Sen tar jag bussen till jobbet eftersom efter jobbet vid 21, så går bussen 21.05 - perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar