lördag 3 juli 2010

30 grader

Nu har vi kommit till Lördag, denna Lördag som skulle bli så varm och det är den!
Orkade bara ligga och sola i 1 1/5 timma innan det var för klibbigt! Men klaga ska vi inte göra. Nu har vi ju värmen som vi önskade oss i vintras..
Dagen började självklart med en försovning, så jag kom en timma senare. Sen har dagen varit bra, kom hem vid 14.15 och la mig direkt på gräsmattan och Findus skuttade från ena skuggplatsen till den andra, tillslut hittade hon det höga gräset på andra sidan av staketet, där låg hon och njöt av den enda svala platsen!
Ska strax äta hamburgare och sedan vid halv sex åker jag (med bil) tillbaka till arbetet för ytterliggare ett jobb pass.
Men i morgon börjar jag vid åtta, så då behöver Anders inte köra dit mig och han får sova vidare. (Han ska ha bilen i morgon och därför kan jag ej ta den..) i alla fall så jobbar jag till två och sedan börjar jag vid sex på kvällen och mellan turerna är jag ganska säker på att jag kommer hem i mellan passen (som idag). Man får koppla av och det är verkligen värt att ligga och ta det lungt en timma i solen plus att Findus får vara ute! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar